Wednesday 1 August 2012

BAGAIMANA UNTUK KE PENGKALAN DATA

KLIK DI BUTANG RANCANGAN MENGAJAR SEPERTI DI DALAM GAMBAR INI

Untuk ke mukasurat simpanan rancangan mengajar sila tekan butang atau link yang bewarna oren untuk ke mukasurat (page) rancangan mengajar. Anda akan dipapari dengan paparan 4shared dimana anda boleh membuat segala aktiviti muat turun dan muat naik segala dokumen dan bahan yang anda sukai.

Anda diingatkan supaya jangan memadam apa sahaja dokumen atau bahan yang terdapat di dalam pengkalan data tersebut, walaupun anda telah tersilap memuat naik apa sahaja bahan. Sila hubungi pihak PKG jika ingin bahan-bahan anda dipadamkan sekiranya telah tersilap muat naik. Ia akan mengakibatkan gangguan kepada pengkalan data. Data-data ini adalah untuk kegunaan dan kebaikan bersama iaitu semua guru-guru kelompok PKG Sungai Pari. 

Tolong tunjukkan ihsan anda sebagai seorang manusia yang di lahirkan di dunia untuk membuat kebaikan. Diharapkan tiada tindakan meninggalkan Virus, Hacking atau Internet Sabotage kepada pengkalan data ini. Ia dibina bukan untuk komersial tetapi atas niat membantu guru-guru kelompok, negeri dan Malaysia...

Sekian terima kasih,

MEMBANGUNKAN MASYARAKAT BERIHSAN TINGGI

PKG SUNGAI PARI  

No comments: